Dün gece yarım saatte bir olacak şekilde sonrada sabah 5 den bu yana 10 15 dk arası olacak şekilde şiddeti artan sancılarım var
Sabah doktorum doğum başlamış 1cm açılman var nst de sancılar var ama yetersiz dedi erkenden hastaneye gitmek istemiyorum sancılarım hala 10 15dk arasında geliyor ama her seferinde şiddeti artmış oluyor
Ne kadar zaman sonra süre olarak kısalır bunun için yapmam gereken bişey var mı acaba yaşayanlar tecrübeleri olanlar yardımcı olur mu