Herkese selam , bugün detaylı ultrason günümüzdü, doktor plasentada bazı kanamalar olmuş dedi yeteri kadar beslenmemiş işlevsiz dedi. Nasıl önleyebiliriz dedim bunun için yapılacak bir şey yok dedi.Ayrıca plasentanın önde olduğunu söyledi. 23 haftalık gebeyim. İnternetten bakıyorum ne yapmam lazım nasıl olucak diye ama pek bişey yok. Benzeri durumları yaşayan bilgisi olan var mı ?