seymanuurr Yenianne__ilkbebek1 ilk gebeliğim de detaylı ultrason için gitmiştim hiç bi sorun yok sapasağlam dediği bebeğimde bir sürü anomali olduğunu farkettiler sonrasında tartışmıştık hiç güven vermedi bana uslübü çok çirkin
aysegull01 Yenianne__ilkbebek1 nurhan hanıma gitmeyi düşünmüştüm ama giden bi arkadaşım sadece 10 dk baktığını demişti çok kısa sürüyor demişti ben vazgeçtim o yüzden başka doktora gittim