Feeling07 doktorun yazdığı ilaçları kullanın Çünkü hamile insanlar için antibiyotik var benim 11 haftada dişim kırıldı enfeksiyon kaptım antibiyotik kullandım sonra serklaj olurken 2 doz damardan antibiyotik kullandım sonunda yine enfeksiyon çıktı yine bir kutu antibiyotik bitirdim sonra idrar yolu enfeksiyonu geçirdim tek kullanımlık antibiyotik kullandım o tam geçirmedi 2 doz Damardan Aldım Daha sonra bir kutuda antibiyotik kullandım Bazı insanlar da görüyorum Doktor Beylerin verdiği ilaçları kullanmak istemiyorlar bebeğiniz sağlığı için antibiyotikten çok enfeksiyon zararlı