Mervesunerr Merhaba kızlarr nasıl gidiyor sizlerde durumlar nedir bebişler kaç kilo ve en önemlisi sizinde boyun ve sırtın birleştiği o kısım çok ağrıyormuu ve yürürken rahmimde baskı hissediyorum
djjdjdksalla Mervesunerr 37+6 2 hazirn dogum artık uyuyamıyorum çok daraldım biran önce dogsun istiyorum
Mucizem63 Mervesunerr 35+6 idrar fena baskı yapıyor bebişin güncel kilosunu bilmiyorum şu an aşırı hareketli ve uyutmuyor hastane çantamız hazır aniden düşen tansiyon ile savaşıyoruz 🤦🏻♀️
Nilayy95 Mervesunerr 33+6 yım bugün dün kontrole gittigimde bebiş 2.348 kg 47 cm di. Belim çok ağrıyor. Göğsümün altıda çok ağrıyor. Geceleri uyanıyorum. Gerçekten bunaldım. Hiç keyifli halde değil artık.
babyloving Mervesunerr 33+1 de gittim 2300 dü şimdi 34+1 oldum en ufak ağrıda korkuyorum idrar sorunu benim de çok fazla uykuya dalana kadar tuvalete seferliyorum 🤣🥹
Mervesunerr Mucizem63 bende de inanılmaz baskı var bazen markete falan tek gittiğimde aniden baskı yapıyor kitleniyorum allah hepimizin yardımcısı olsunn
djjdjdksalla Minimeee erken değil cnm 38+3 normal artık sezeryan olacagım için beklersek bayram giriyor riskli olabilir
Naazli Mervesunerr 36+5 deyiz. Artık aşırı bunaldığım bir an önce doğurmak istiyorum. Bütün kemiklerim ağrıyor. Özellikle bel ağrıma artık dayanamıyorum. Bebek sürekli aşağıya baskı yapıyor yürümek bile zor. Nefes alamıyorum vs vs gibi bir sürü şikayetim var 😂 bebek dünki kontrolde 3 kilo 40 gram çıktı. Biran önce doğsada rahatlasam 😂