Kismail1 Şehir Hastanesi sormuşsunuz ama ilk doğumumu özelde yaptım şuan gebeyim bende şehir hastanesi düşünüyorum ilki normaldi keserken dikerken hiç acımadı sadece hemen bitsin istedim çok az dikiş var dedi ama uzun sürdü yani bana uzun gelmişti 😅 ama hiç acı yoktu uyuşturucu iğne yaptılar mı bilmiyorum onuda hissetmedim, titremem vardı çok fazla onun için bacağıma iğne yaptılar ama o ara zaten çoktan dikiyordu birde dil altı hap verdiler ama bunlar ne alaka bilmiyorum