Fndnr Merhaba bugün tam 9 haftalık olduk soğuk almışım nasıl becerdim bilmiyorum hapşırmaktan kasiklarim ağrıyor basim agriyor enfeksiyon kapicam diye çok korkuyorum siz nasıl geçirdiniz gribi cevap verir misiniz
betic Fndnr vallahi ilaç kullanamıyorsun zaten ben de hasta olmuştum o haftalarda hem de iki kez grip oldum bol bol dinlen canım C vitaminli seyler ye portakal bal falan ılık duş almak iyi geliyor bildiğin duş grip şeyleri ama ilaç almayacaksın yani çok geçmiş olsunn
Fndnr betic bugün hastaneye gittim doktor senin ilacın bol su ve meyve dedi nasıl geçecek bilmiyorum nefes alamıyorum