betic ilk bebeğimde kalkan kullandım, ikincide eşim bi e bebeke gittiğinde gümüş kapak alıp geldi. “Dünya varmış” dedim. Sürekli takılı kalıyor evet ilk dönemlerde ve çamaşır ya da emzirme atleti gerekiyor tutması için. Ben göğüs pedi de kullanıyorum ama bu gümüş kapakla bağlantılı değil, zaten ilk zamanlar göğsünüz uyum vermekte zorlanacak olur olmadık zamanlarda akacak her türlü göğüs pedi kullanılıyor.
Doğumdan önce hiç çamaşır kullanmazdım evdeyken ama doğumdan sonra gümüş kapakla gerekiyor, zorlanmıyorum. Açıkcası göğüs ucu hassasiyeti daha rahatsız edici bir his 😊
Temizliği için 2-3 günde bir çıkarıp karbonatlı suyla ovalayıp duruluyorum. Kesinlikle deterjan vs değdirmiyorum.