Kızlar Salı günü idrar testi yaptım çok net iki çizgi vardı çarşamba günü daha silik bi çizgi çıktı. Bugün çizgiler nerdeyse tamamen gitti. Yarın sabah ilk iş kan vericem ama bu ne demek olabilir hiç başına gelen var mı ? Reglim 1 hafta geçti bu arada