Aysegullorduu Gebeliğimin 13.haftasındayım çok minimal peçeteye sildiğimde gelen kahverengi akıntı fark ettim hemen acile gittim bebeğin biraz aşağıda olduğunu söyledi ve istirahat verdi progestan başladı yaşayan var mı bu durumu?
ho26- Evet oluyor bu durum fazla ayakta kaldığında benim de 7. Haftada olmuştu progeston iğne ve ilaç kullandım geçti istirahat et fazla ayakta kalma Aysegullorduu
Kubradmurat Aysegullorduu bende kanama lekelenme olmadı kontrolde doktor kanama alanin çok büyük dedi progestan başladı 9 hafta olana kadar kullandim 2 gün önce karnimda öldüğünü öğrendim sizi korkutmak istemem her kanama her lekelenme korkulacak anlamina gelmiyor tabiki bol bol dinlenin ilacı kullanin benim bebegin vadesi okadarmis gerisi bahane oluyor büyük oglumda da 7 aylıktı kanamam olmuştu hastanede yattım iğne ilaç doğumu durdurdular 1 ay sonra doğum yaptim saglikla kucagima aldim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Feyzaali Aysegullorduu aynısını o haftalarda yaşadım . Progestn kullandım 20/25 kadar hatta 2 kez olunca ignesinide oldum biraz dikkat et allahın izniyle sorun olmaz 35+4 deyiz .
Unemamam Aysegullorduu günaydın canım merhaba devam ediyormu acaba akintin ? Bende 5 Mayıs transfer oldum suan hamileyim 3 Haziran kalp atışı için gidicegiz doktora ama bugün kahve rengi bir akıntım oldu …
momy2025 Evet olabiliyor bu tarz şeyler bende de 8-10 haftalıkken falan olmuştu yanlış hatırlamıyorsam. Progestan kullanınca geçmişti
Aysegullorduu Kubradmurat kese etrafında kanama alanı görmedi doktor çok şükür ama ben iki gün biraz fazla yoruldum cuma kontrolde hiçbir problem yoktu sonradan bebek aşağı indi sanırım umarım toparlar istirahat ve ilaçla
Aysegullorduu Feyzaali inşallah çok şükür lekelenme uzun sürmedi progestana 15 gün devam et dedi henüz bir hafta olmadı pazartesi kontrol var sizde bebek sonradan çıktı değil mi yukarı
Aysegullorduu Unemamam merhaba hayırlısıyla duyarsınız inşallah kalp atışını ilaç kullanınca kesildi ilaca devam ediyorum doktor açık kırmızı renk veya yoğun olmadığı sürece panik yapma ama tabi tedbiri de elden bırakma dedi