1melekannesi3858 Kızlar adet kanaması kadar bile kanama yok lekenme denilecek gibi az ama korkuyorum adet kanamasından fazla kanama olunca mi Bi sorun var anlamına gelir ağrım.felanda yok zaten 27 sinde olmuştum.kurtajida
Annelikyolundabiri 1melekannesi3858 ne güzel daha ne olsun 🙂 kanama çok olması ve uzun sürmesi tehlikelidir
1melekannesi3858 Annelikyolundabiri yok yani adet kanamasından fazla kanama olunca mi endiselenmeliyim onu öğrenmek istedim zaten ikinci kürtajı ama ilkinde baya küçüktüm unuttum onu 2020 yılında olmuştum ya 20 ya da 21 yılında
Annelikyolundabiri 1melekannesi3858 zaten doktorun sormalı kanama var mı diye 🤔 ama endişelenme benim de 1-2 gün sadece lekelenme şeklinde olmuştu
1melekannesi3858 Annelikyolundabiri doktorum özel değil bide çıkmadan kontrol ettiler hrp normal dediler