Anneoldum2 Kızlar şuanda 27+6 oldum sabah uyuşmazlık iğnesi vurulacak eşimin ehliyetinin fotokopisi benimdr kimlik fotokopimi istedi doktor ilk hamilelikte istedilermi hatırlamıyorum neden istedi bilen var mı sizler kaçıncı haftada iğne oldunuz
Nur_kybs Anneoldum2 bende vuruldum ama öyle şeyler istemediler sadece benden kan aldı sonra reçete yazdı
AnayimBenAna_ Anneoldum2 28. Haftada oldum ama fotokopi falan vermedim doktorum kan gruplarımızı sordu zaten bende dedim uyuşmazlık var diye kan alındı sonra iğneyi yaptık
Anneoldum2 Nilayy95 dosya hazırlandı içine onlarıda koydular valla sormadımda ilk gebeliğimde bendende istememişlerdi diye hatırlıyorum bugün iğneyi oldum çok şükür
Arzumkartall Bazı insanlar kan gruplarını hala tam bilmiyorlar, bende de acil yatışım yapıldığında sadece eşin atabilir mi bi bakalım dediler bende gösterdim sonra iğnem yapıldı