Nurrcann Midyatta yaşıyorum doğuma az kaldı henüz karar veremedim devlet hastanesi mi olsa özelde mi olsa diye devlette normal doğum yapan var mı memnun kaldınız mı hastaneden ebelerden
Minnakpopus Nurrcann özelde mardinparkamu geleceksiniz ? Yani ben doğum yapmadım henüz buradada yapmayacağım. Ancak mardinpark hazal hanımda vajinal doğum yapan arkadaşlarım var memnun kaldılar onlar
Phyloo Nurrcann hastaneye göre değişir sansa iyi ebe denk gelirse bebek gibi davranırlar sana aynı ilgiyi verirler ama şans işte iyi bir hastane ve doktor bulman gerek
Minnakpopus Nurrcann valla eğer batman imkanın varsa Batman tercih et derim. Orada doğum yapanlar aşırı memnunlar. Özel oda ebeler çok ilgili falan