Kızlar akşam 17.00 gibi kan verdim hastaneden acilden ama hala düşmemiş e-nabıza ya niye böyle acaba sistemsel bir hata mı yoksa girişimi yapmadılar mı acaba barkodum vs vardı aslında ama yani e-nabızda hastaneye giriş kaydım bile görünmüyor test sonucu da görünmüyor