Feyza20 bizim ikiz arabamız yan yana Joie harika manevrası falan çok iyi 3,5 yasinda ikizleirm halla biniyoruz çok hafif kolay katlanır kavga yok gürültü yok diğer modelerde kavga çıkardı eminim aynı renk oyuncağa bile kvga cikiyor biniyoruz gidiyoruz kafamız rahat oneririm