Kızlar 9+4 üm.Dün ilk defa çok zorlamadan ilişki yaşadık.Akşama doğru beyaz akıntımla karışık pembe lekelenme oldu yani ilişkiden baya vakit geçmişti.2 hafta önce zaten doktordaydım.1 ay da keseydi bebekti kalp atışıydı 3 kere gittim.Yine gitmek istemiyorum ultrasona.Akşam 1 saat yürüyüş falan yaptık acaba o mu yaptı.