Deletedmom_878 hayır ilk kistte içtim işe yaramadı büyüdü daha da , şimdi de bebek düşünüyorum dedim onu da destekleyici ilaç vitamin yazdı , basit kist regl ile de gidebilir dedi aman 1. De gitmedi . Bu sefer çok umursamıyorum açıkçası kafaya takınca ne gebe kalınıyor ne hastalıktan kurtuluyor insan