Selam kızlar. 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim. Eşimle aramda kan uyuşmazlığı var l. İlk doğumdan sonra iğne yapılıyor yapılması lazım yani. Ama bana yapıldımi hatırlamıyorum. Dogum esnasında bacagimdan vurdular sanki . Öyle hatırlıyorum. Ama bunu ogrenebilecegim bir yer varmi. Yada tekrar vuruluyor mu bilen varsa lütfen yardım. Çok endişeliyim