Mavimavi321 Selam kızlar 25 haftalık gebelikte yüzdeki sivilceler için fito krem kullanılır mı yada kullanan vs var mı kontrole gittiğimde doktora soracaktım unutmuşum
Deniz1006 Mavimavi321 sivilce için bilemiyorum ama geçen hafta beni perişan eden hemoroid için vermişti genel cerrah fito kremi
ArasveAnnesi21 Mavimavi321 bende fito değilde expigment vardı oda leke ve sivilceler için doktorum kullanmamami hamilelik sürecinde tehlikeli olacağını söyledi bence doktoruna danışmadan kullanma doktorum soylemisti ama unuttum bu tür kremlerin içinde bir şey var renk açıyor o zararlı oluyormuş
Altin23 Mavimavi321 2 yeğenim var ikisinde de pişik oldukça ya hametan ya Fito krem sürerdik poposuna falan. Bebekte zararı yoksa anneye de yoktur bence
NurAyse_nur Mavimavi321 kullanilir cunku o cilt yenileyici bir krem icerisinde agir kimyasal yok doktor da bebegime vermişti aşırı pişik oldugu icin agir bi krem.olsa yenidogan bebege verilmez 👍🏼
Deniz1006 Mavimavi321 evet yani bebeklere bile veriyorlarmış bu kremi ama sivilcelerde işe yaradığını duymamıştım
Mavimavi321 Deniz1006 lekeleri açıyor ve sivilce çıkmasını engelliyor yani bende işe yaramıştı gebelikten önce kullanıyordumda o yüzden
Mavimavi321 ArasveAnnesi21 zararlı bi vitamin varmış da o fito da yokmuş onu araştırdım da ben bebeklere de veriyorlarmış bu kremi kafam karıştı valla ya neyse doktora sorim en iyisi
Mavimavi321 Altin23 yani anne karnındaki bebeğe de zararı olmaz herhalde saol canım ben doktora sorim yinede
plajterligi Mavimavi321 oğluma kullanıyorum pişik olduğunda ufacık sürsem bile hemen geçiriyor, bebeğe kullanılan ürünler hamilelikte de sorun olmuyor diye biliyorum 🌸