Annelikyolundabiri NNewbabyy yaa hala belirsiz mi 🫢 ayy bizim doktor bugün iyice bakarız bacak arasına cinsiyeti görürüz dedi. Ya göremez de uzun haftalar sürerse nasıl sabrederim 😅😆
NNewbabyy Annelikyolundabiri artık belli detaylıda gördü 21. Haftada kesinleşti ikinci kızım geliyor çok şükür sağlıkla kolaylıkla gelsin 🥰🥰🤗🤗 sizinde gönlünüze göre hayırlısı olsun inşallah
Annelikyolundabiri Mevsim5 güzel haberler alın inşallah 🌹 ben hiç 1 ay bekleyemedim hep 10 günde ya da 2 haftada 1 gidiyorum 😆
susaMom_ Annelikyolundabiri En son ultrasona göre 9+4dü sata göre 10+3 bugün 10+2 olduğunu öğrendim ultrasona göre de yetişmiş gelişimi çok sevindim valla ✨🤭
cglgkdnz Annelikyolundabiri 38+6 oldum sabah kontrolüm vardı bebişim kanala girmiş şükür bu hafta doktorum 2 cm de açılma var dedi ama yeterli sancı yok 🫠 beklemedeyiz
Nacyax NNewbabyy anladım bu sefer sorarım yanında hep stajyer oluyor doğru düzgün insana bakmıyorlar bende konuşamıyorum çok
NNewbabyy Nacyax Evet malesef fırsat tanımıyorlar, en boş anda hemen sorumu sıkıştırıyorum bende araya
Annelikyolundabiri Annelikyolundabiri ikizlerim sata göre 13+5 ama usgde 14+4 görünüyor. Doktor çok iyi gelişimleri suyu dedi 🤍cinsiyet tahmini bilr ysptı kesin olmasa da
Annelikyolundabiri susaMom_ 2. Gebelik 🙂 1 erkek bayağı belli. Diğerinin bacak arası boştı kız dedi. Ama kesin değil tabi dedi ama ben hep rüyalarımda bile 1 kız 1 erkek gördüm bence kız. Zaten erkek dediği sağda kız dediği solda duruyor 🌹
susaMom_ Annelikyolundabiri İkiz miii ay ne güzel valla hamileliği de bakımı da zor olucaktır ama cidden tek seferde 2 çocuğu doğurayım kurtalayım derdim 😅 ne güzel rabbim sağlıkla doğmalarını nasip etsinn