Annelikyolundabiri Kızlar yarın kimler bebiş görmeye gidiyor anlatın bakalım 🤩 ve kaç haftalık oluyorsunuz yarın sohbet edelim 🌼
KAANMOMY Annelikyolundabiri bugün gördük. 34 haftalık ilk nst mizi olduk herşey yolunda erken doğum riskimiz yok 39 u görürüz dedi doktorum. Aşırı huzurluyum 🥰 sağlıkla gelsin bebeklerimiz
Annelikyolundabiri KAANMOMY yaa çok az kalmış sağlıkla kavuşun 🙃 darısı o haftaları görmek başıma olsun
Nacyax KAANMOMY doktorunuza siz mi soruyorsunuz acaba tahmini doğum zamanını bende bişey demediler de hiç 37+4 olduk hala bilgi vermediler bende öyle çok soru sorabilen biri değilim 🥲
KAANMOMY Annelikyolundabiri çok teşekkür ederim. Darısı isteyen herkesin başına♥️ uamrım muhteşem bi hamilelik geçirir mutlu sona erersiniz♥️
Kubra001111 Annelikyolundabiri amin inşallah kasılmalarm oluyo umarım vaktinde gelir pazartesi günü nst dr sancı çıktı düzensiz
tahamommy Annelikyolundabiri 2 gün önce gördüm bebişimi ama yine özledim fotosuna bakıp duruyorum 🥲 23. Haftadayız
Annelikyolundabiri tahamommy yaa sen şimdi hareketleri hissediyorsundur 🙃 ben hissetmediğim için zaman hiç geçmiyor 2 haftada 1 gittiğim halde 🤭
Annelikyolundabiri Kubra001111 Bebiş geleceği doğru anı bilir 🙏🏻 28 haftalık doğup da sağlıkla büyüyen binlerce bebiş var mesela 🙃 haftan çok iyi
tahamommy Annelikyolundabiri senin haftalarda bende öyleydim çok şükür hissetmeye başlayınca rahatladım 😍 gün içinde azcık hareket etmese dürtüyorum bile 😅
Annelikyolundabiri tahamommy ahaha ben şimdiden konuşuyorum onlarla 😃 bu sefer de hep hareket etsin diye beklerim
fatmaanuurr22 Annelikyolundabiri yaa bugün perinatolojiye gitmiştim ve ilk defa kızımı renkli ultrasonda net bir şekilde gördüm hemde devlet hastanesinde o kadar şaşırdım kiiii ama çokta mutlu oldum ☺️
Annelikyolundabiri fatmaanuurr22 ay ne güzel devlette bebeği göstermiyorlar burda. Resim bile vermiyorlar ben de özeldeyim o yüzden
fatmaanuurr22 Annelikyolundabiri normalde çoğu devlet hastanesi öyle zaten canım bende çok şaşırdım renkli görünce