1prens_1prensesannesi_ Hanımlar çarşamba günü 39 haftanın başında açıklık var mı diye alttan muayene etti doktor az bi kanama olabilir dedi ama dün ikindiden beri 3 iç çamaşırı lekelendi normal mi acaba peçeteye sildikçe gelmeye devam ediyor sümükümsü kahverengi şekilde ?
aslhnkrts9 1prens_1prensesannesi_ nişan gelmiş bence , benimde açıklık muayenesinde gelmişti önce kıpkırmızıydı sonra kahverengi oldu öyle bi kaç gün azar azar geldi
busra__20022025 1prens_1prensesannesi_ bana hafif bir kanama olabilir ama adet kanaması gibi olmayacak çok olursa acile gitmelisin dedi bence bir doktora gidin
1prens_1prensesannesi_ edabolukbasi3- Çocuk daha yukarıda inmemiş dedi olabilir mi acaba ilk bebeğimde ne nişan ne su ne sancı hiç belirtim olmamıştı 40 haftaya kadar emin olamadım
edabolukbasi3- 1prens_1prensesannesi_ bazılarında çatı muayenelerinden sonra nişan geliyormuş canım sümüksü kahverengiyse nişandır
1prens_1prensesannesi_ edabolukbasi3- evet kahve krem sümük gibi baya geldi inş nişandırda bayrama kalmaz ya 🥹
sym0109 Aynısını ben de yaşıyorum nişan değildir, çatı muayenesi sonrası kanlı akıntı 1-2 gün boyunca gelir dedi doktorum. Yaklaşık 7-8 çamaşır değiştirmişimdir, doktoruma sorduğumda normal bir durum muayeneden kaynaklanıyor dedi. Endişelenmeyin
1prens_1prensesannesi_ sym0109 peçete ile sürekli temizliyorum az önce çok fazla gelince acaba dedim nişan mı ilk doğumumda yaşamadım gelmemişti bilemedim
1prens_1prensesannesi_ aslhnkrts9 inş nişandır nişan olduğunu düşünmek istiyorum doğsun artk sıpa bayramın ilk günü gösteriyor stres sardı valla 🥹
1prens_1prensesannesi_ busra__20022025 Çok bir kanama değil ilk zamanlar damla damla şeklinde olmuştu az önce sümükümsü kıvamda kahverengi geldi ama adet kanaması gibi yoğun bir kanama değil kırmızı da değil zaten kahvemsi
busra__20022025 1prens_1prensesannesi_ o zaman sıkıntı yok benim doktorum normal demişti o tarz kanamaya eğer adet kanaması tarzında olursa sıkıntı
1prens_1prensesannesi_ Büyük ihtimal lekelenme şeklinde olan muayeneden kaynaklıydı daha sonra kahvemsi sümüksü gelen nişandı bi kaç güne başka belirtiler gelirse doğru demektir nasip bakalm
1prens_1prensesannesi_ Gzemmsvr Kendi sancım yoktu canım başka bir belirtide yoktu ama bebeğin kilosu ilerlediği için Suni sancı ile yatış yaptık 7 saatte normal doğum yaptım 3.750 kg 52 cm doğdu çok şükür şimdi kucağımda bebişim allahım bir avazda kurtarsın senide inş🤍
MaviNur25 1prens_1prensesannesi_ 2de muayene oldum şuan 2cm açıklıgım var ama hiç sancım yok doktor olursa gel demişti birleyim yok fakat 2 saat öncesinde kahve ardından kırmızı sümüksü leke geldi akmıyo direk ama peçeteye silince bastırınca geliypr su da yok napıcam bilmiyorum sabah erkenden gel dedi zaten sancıyı bekliyorum olursa gece gidicem olmazsa bana da mı verşrler suni nasıl olucam beklermi bebeğim hiç bilyprum cok korkuyorum 35 haftalıgım daha
Gzemmsvr 1prens_1prensesannesi_ Amin insallah bendede sancı bsey hala yok acilmamda yok üstüne bide grip oldum
1prens_1prensesannesi_ MaviNur25 Canım haftan erken gibi bebekte yada sende bir problem yoksa doğumu başlatmazlar sanırım ya yinede haber et bize de 🤍
MaviNur25 1prens_1prensesannesi_ şimdi hafif mide karın bölgesinde agrı varda cok değil bilemedim bebek kasmaya baslıyo sanki sancı yokta bakalım bişi olmazsa 9da doktora gidince öğrenicem bakalım
1prens_1prensesannesi_ Gzemmsvr haftanız kaç benim 39+5di daha fazla kilo alıp normal doğumu engellemesin diye Suni sancı ile başlattı doğumu
Gzemmsvr 1prens_1prensesannesi_ 39+2 haftaligim doktor 41 kadar bekleyelim gelmezse fitille doğumu baslatiriz dedi