Minervabunny Daha yeni yeni iştahım artmaya başladı oda normal bir gebeye göre çok çok az 🥴 günde 2 tane yumurta yiyorum tek öğün yemek yiyorum atıştırmalık falan yiyorum böyle geçiyor valla 🙂↕️ ben 3 haftalıkken öğrendim o günden bu güne kadar stres, üzüntü, sinir krizleri, ağlama nöbetleri kaç kez acillik oldum bilmiyorum hepsi kaynım eltim ve kocam yüzünden oldu hala da devam ediyo modumu asla yukarda tutamıyorum zaten gurbetteyim kimsem yok burada yapa yalnız çok zorlanıyorum 4 yaşında bir kızım var oda hep sıkıldım anne diyo biraz parka iniyoruz biraz evde oyalanıyoruz zaman geçmek bilmiyo asla hayırlısı ile doğum olsaydı eve bebek gelseydi kızım kurtulurdu yalnizliktan diyorum 🥺