Selam kızlar. 6 yaşında aşıları tam kedim var mevsim geçişi sebebiyle aşırı tüy döküyor. Bende 13 haftalık hamileyim. Hamileliğim 6. haftasından beri burun akıntısı, tıkanıklığı gözlerimde kaşıntı, kızarlık ve hapşırık yaşıyorum. Aile hekimine sorduğumda bahar alerjisi olabileceğini 1. Trimester dönemi olduğu için ilaç yazamayacağını tozdan uzak durmam gerektiğini söyledi. Bu arada ikinci gebeliğim ilkinde üç kedimiz vardı böyle bişey yaşamadım. Geçen hafta kaynanamlardaydım 4 gün kaldım. Şikayetlerim geçmişti. Eve gelince tekrar başladı acaba diyorum kediye mi alerjim var. Böyle bir durum yaşadınız mı? Doktorumla yarın görüşeceğim alerji ilacı yazar mı?