Irem5858 benim bildiğim kadarıyla şu FV önemli sizde o hetero çıkmış ondan yatkınlık var demiştir, benimde mtfhr ler hetero ve pai 4.5g çıkmıştı diğerleri normal, geçen sene ikizlere hamileydim kalpleri durmuştu o zaman genetik pıhtılaşma falan yaptırmıştık neden durduğuna dair genetikleri iyi gelmişti bebeklerin, bu değerlerde ki pıhtılaşmada etki etmez demişti doktor bilemedim valla şimdide düşüklerim var diye tedbiren kullandırıyolar kaç doktora gittiysemde niye kullanıyosun demedi 🥲