Benim suyum ve nişanım geldıgınde banyoya girmiştim duş almıştım bir hafta öncesinde ağda yaptırmıştım zaten ama ne olur ne olmaz diye doğum yapacağım günde jiletle yinede temızlık yaptım televizyon da görünen gibi değil ilk başta sancılar yavaş yavaş geliyor zaten panik olmayın duşunuzu valan halledın