tugcexx12 Kızlar progestanı kaçıncı haftada bıraktınız? Doktorum bana 35 de bırakabilirsin dedi ama kararsızım sizce bırakmalı mıyım erken doğum olabilir mi bırakırsam bana fikir verir misiniz
Merve8155 tugcexx12 bence doktorunuz nasil kullanmanizi istediyse o sekilde uygulayin.herkesin durumu farkli olabilir.bende lekelenme sorunuyla kullanmistim.
babyloving tugcexx12 ne için kullanıyordun? Bende rahim kısalğğğ için kullanıyorum doktor 34 35 de kes dedi bana daha 34üm
Betusse-10 Merve8155 Merhaba Merve hanım, bende lekelenme sonucu başladım daha 6+1 bugün. Doktor bana hem vajinal hem ağızdan da kullanabilirsin dedi. Sabah akşam olarak günde iki defa söyledi, sizin de aynı şekilde mi acaba?
Kukoss Kesinlikle doktoruna uy. Kasilma azaltici dusuk onleyici sonucta erken dogum riski goruyosa dogumu engellemek icin kullandiriyodur
tugcexx12 babyloving erken doğum riskim var o yüzden kullanıyordum ama 35 de bırak diyince kafam karıştı sonuçta şu aralar doğsa da erken doğum oluyor diye sormak istedim
babyloving tugcexx12 benim de var erken doğum riski bende bırakmıcam valla doktorlar nasıl olsa doğsa de bişi olmaz kafasındalar 34 deyim 35 görmeden bırakmayı düşünmüyorum bende
tugcexx12 babyloving öyle dedi zaten 35 den sonra doğsa bile problem olmaz dedi ama niye 35 de doğurayım ki haftasında doğması varken bir hafta daha kullanırım bende sonra bırakırım diye düşündüm sizin gibi
Patiseverana Doktorun ne dediyse uy kesinlikle 🌺ben de 9. Haftada kanamam var diye başlamıştım hafif ara ara kasılmalarım oluyordu 21.haftada bıraktırdı geçtiği için çok şükür. Önemli bir şey 😇
babyloving tugcexx12 evet aynen öyle valla doktorlara kolay geliyo gibi geliyo bana her gün erken doğum bebekleri görüyoruz diyo ama zaten herkes böyle olmaması için çabalıyo Salı gününe kadar devam edicem bakalım bende
Laydyg Merve8155 benm sabah 2 sefer peöeteye geldi sonra doktora gittin bidahada lekelenme olmadı geçti yinede ilaç kullanmam gerekir sanırım 1 ay dimi
Laydyg Merve8155 hayır ama eczaneye sordum kutu bitene kadar kullanılması gerekiyo önemli ilsç bu dedi
Asmel tugcexx12 ilk bebeğimde verdi hiç kullanmadım şimdi yine verdi bunda da 1 kere kullandım yine bıraktım bilemiyorum sanki tüm gebelere hiç bir riski olmasa bile veriyorlar gibime geliyor tabi bu benim düşüncem
Merve8155 Betusse-10 banada sabah aksam kullanmami.soylemisti ama sadece vajinal yoldan.sonra sikayetim gecmisti kutu bittikten sonra.bir sure sonra tekrar lekelenmem olmustu .bu kez kadin dogum aciline gitmistim.icerde bi sorun yoktu bebekte iyidi.yine progestan basladilar ama agizdan alma yan etkisi cok oluyor vajinal kullan demisti doktorum.Ama size doktorunuz nasil soylediyse o sekilde kullanin daha dogru olur.