Ben şimdiden eşimi istediğimi söylüyorum yanımda, kaynanam olmaz erkek doğuma girmez felan diyor ama ben güzelce anlatıyorum eşim de girmek istiyor zaten. Ama gece yanımda ablam kalacak, eczacı kendisi ve yaşlı insanların bakımını yaptı uzun süre. O yüzden hem kendim için hem de bebiş için iyi olacağını düşündüm ki kendisi de ben gelicem dedi zaten direk 😂 ama eve geldikten sonra bebek görmeye gelenleri nasıl uzak tutacağım konusunda bir fikrim yok henüz, kırılsalar da uzaktan bakın dokunmayın modunda bir anne olacağımı düşünüyorum 😬 ama günümüz mikroplarında bence ziyarete gelenlerin kendilerinin de hiç dokunmamaları gerekli inşallah kendileri akıl ederler 🫢