Kızlar bugün sabah inanılmaz bir bel ağrısıyla uyandım. Daha sonra tekrar uyudum. Öğleden sonra bel ağrısı iyice böyle yayılmaya başladı ve bebek sanki sağ tarafımda toplanmış gibi hissetmeye başladım. 10 dakika ayakta dursam, yarım saat uzandım. 33+1deyim. Daha sonra doktoruma yazdım, önemli olabilir hastaneye gel dedi. Nst cihazına bağlanırken ebe doktoruma böbrekle alakalı olduğunu düşünüyorum dedi. Doktorumda onayladı. Kan ve idrar tahlili istediler birde serum bağlandı. Serumdan sonra ağrım tamamen kesildi. Nst de normal çıktı. Doktorum yarın sabah tekrar böbrek ultrasonu çektirmem gerektiğini söyledi ama sizce neden olmuş olabilir? Kan testlerimde idrar tahlillerimde normal çıktı. Bi sıkıntı yok tahlillerimde.