26.05.2025 de 38+0 ile planlı sezeryan oldum kızlar. Süreç çok hızlı ilerledi doğum sabah saat 8 deydi 8.28 de beni hazırlamışlar ve bebeği almışlardı bile. Spinal olduğum için bebişimi hemen görebildim hayatımda böyle bir duygu yaşadığımı hatırlamıyorum tarif bile edemem 😍☺️ dedikleri gibi çekiştirmeleri hissettim kafamı hiç oynatmadım sonradan baş ağrısı vs olmasın diye birde kahve bitter çikolata filan tükettim kesinlikle tavsiye ederim çok işe yaradı. Kayısı hoşafı içtim ve akşamına gaz tuvalet olayını hallettim tabiki gaz devam ediyor bir iki gün daha ama geçiyor. Ben çok eşya almışım yarısını kullanmadım aşırı eşya tavsiye etmem. Sütüm hemen gelmediği için bebeğe mama verdik hala devam ediyorum bunun için yanınıza biberon filan almanıza gerek yok hemşireler veriyor depend almıştım ona da gerek yokmuş onu da veriyorlar. Ağrılarım ilk gün çoktu ama ikinci gün bebeğimin herşeyini kendim yaptım. Yürüme olayı çok önemli kalkıp yürüdüm hep ben. Sorunuz olursa cevaplayabilirim herkese hayırlı kolay doğumlar inşallah 🌺🌺