Kızlar yarın eşimin doğum günü. Vardiyalı çalıştığı için yarın 3 gibi gelicek eve ( öğleden sonra)yani hazırlansam, önce yemek yense vs. Çok saçma mı olur.
Zaten akşam 1-2 saatliğine çıkıyor dışarıya akşam mı hazırlansam pastayla açsam kapıyı.
Bana fikirr verinn lütfeeeen .
Biraz kendimi saldım bu sıralar nasıl şeyler giyebilirim süslenirim kısa boyluyum kendine kısa şort ve kısa elbise yakıştırmıyorum. Neler önerirsiniz kızlarr