36+6 olduk sayılır artık 12’yi geçecek saat ☺️ bugün kontrolüm vardı benim de doktor maalesef bebeğimin kilosunun az olduğunu gelişiminin yavaşladığını ve yeme içmeme dikkat etmem gerektiğini söyledi. Bebeğim dönmüş ama ilk hamileliğim eğer alttan muayeneden sonra doktorum da uygun görürse normal doğum olacak Allahın izniyle