Kızlar selam, bebeğim 6 günlük 3.günümüzde sarılık olduk 16 değer ile 1 gün fototerapi aldık mavi ışıkta kaldık. Çok şükür ertesi gün taburcu olduk. Sürekli yediriyoruz bugun itibariyle çıktık hastaneden 💐 ancak ben uyandırmadan uyanmıyor ve yeniden sarılık olacak diye korkuyorum. Ayağını vuruyoruz kalkıyor ama sonra tekrar uyuyor. Altını açınca uyanıyor hemen geri uyuyor. Cumartesi tekrar doktoru göreceğiz ama Öneri ve tavsiyeleriniz var mıdır? 💐💐