Arkadaşlar merhaba bugün transferimin 8.günü 5.günden beri evde test yapıyorum testlerimin hepsi git gide koyulaşıyordu bugün days doctor kaldı son elimde onu yaptım ama 5-10 dk sonra çook silik çizgi çıkardı diğer testlerime göre hem geç çıktı hemde çok silik çıktı daha önce yaşayan varmı bunu? Kimyasal olmasından çok korkuyorum