Coolmom 11 şubat pazartesi günü 40+3 de doktor kontrolüme gittim.normal doğum için en başından beri hazrdım ve gidişat ta öyleydi doktorumda normal doğum için gayet uygunsun demişti👍🏻Ama gel görki bizim minik bir türlü gelmiyordu ve ha geldi ha gelecek diye çoğu kez burdada postlar açmıştım türlü konularla neyse çok uzatmadan devam edeyim muayeneden sonra doktoruma yarın sezeryanla alsakmı artık tedirgin olmaya başladım dedim ve doktorumda kanala bile girmemiş bugün akşam gel alalım seni sezeryana dedi ve bende heyecan tavan. Hemen eve gittim eşimi aradım ilk kez hastaneye birlkte gitmemiştik heyecanla hadi gel akşm miniğe kavuşuyoruz dedim cantalarımızı vs aldık ve geldik hastaneye. İstemsizce ağlıyordum zangır zangır bir titreme beni hazırladılar o sırada kardeslerim odayı süslüyodu🙏🏻🙏🏻Ve ameliyathaneye götrdüler belimden spinal için bir iğne yapıldı ayaklar uyuştu ve sıcak bişey hissettim doktorumun gelmesiyle birlikte 2 dk içinde bebeğimin ağlama sesini duydum bende başladım ağlamaya👼🏻Muhteşem bir duygu aslında söylenecek sey çok uzun olmaması adına yazamıyorum.hemen aldılar ve kontrol edip kıyafetlerini giydirip ameliyat sırasnda bana getrdiler ağlıyordu ve yanağıma koyduklarında sustu❤️Doktorda o sırada dikşlerimi attı ve ameliyat son buldu ben ve bebeğimi hemen odama doğru götrdüler şuanda 5 günlük bir anneyim ve hislerimi anlatamam tek canımı yakan dikiş ağrıları onun dışında bi sıkıntm yok çocuğumu artık kollarımda uyutuyorum👩👦Dilerim herkes evladına sağlıkla kavuşur🙏🏻Benim hikayemde böyle arkadaslar hepinize hayırlı doğumlar🤰🏻 Unutmayın sezeryanda olsa normalde olsa bizler bir can getiriyoruz dünyaya ve bunun ötesinde bişey yok acıyı hertürlü cekiyoruz yeterki çocuğumuzun acısını görmeyelim 🤲🏻❤️😘sevgiler