Busramnida Kız çocuğu erken gelir diyorlar bu doğru mu sizler kaçıncı haftada doğurdunuz merak ettim 🥲
Fatmadmr37 Busramnida 40. Haftamda zorunlu sezeryan olmak durumunda kaldım ama hiç gelesi yoktu yani acil bir durum olmasa biraz daha kalırdı karnımda eminim😅
Meyra19 Busramnida bebeğim kız olduğunu öğrendim bende doktoruma ayni soruyu sordum hayır dedi kendisinin 40 haftayı geçince doğurduğunu söyledi
TugcEce335 Busramnida değişiyo ya Benm kızım 37+5te doğdu birden suyum gelmişti temmuz ortası..nekadar doğru bilmiyorum ama sıcaklarda doğumlar daha bi erken oluyor diyorlar 🤣
1_Pandackk Busramnida bir türlü doğuramayan 42+0 da gelen kardeşimin kizi zorla dünyaya getirildi gelmeye niyeti.yoktur😃