Symgmnr keşke benim ki de 5 e düşse 😂 benim ki de 61canım bol su iç idrar kültürüm Temiz çıkmıştı ama enfeksiyondan kurtulamadım en son acildeki doktor üromisin verdi bana daha önce monurol kullanmıştım kendi Doktorum içme dedi bende içmedim duruyor öyle