Kızlar mantar enfeksiyon gibi sorunlar yasiyorsanız deneyimledigim bir pedi önermek istiyorum 🍀 “ BEİJEWOMEN ” tamamen öneri amaçlı paylaşıyorum 2- 3 yıldır kullanıyorum ilk zamanlar yapiskanlarindan pek memnun değildim onun için pek öneride bulunuyordum ama 1 yıldır bu sorunuda çözdüler. Onun için denemek isterseniz memnun kaldığımı söyleyebilirim. Birde geçen yıl SÜPER+ diye bir ped seçeneği çıkardılar doğumdan sonra baya işimi gördü benim. Bu markanın kabını almak istiyorum ama kap kullanan var mı aranızda memnun kalan ?
Birde ilk siparişte %20 indirim oluyor bunun için ASEL20 kodunuda kullanabilirsiniz bu kod bana ait başka tanıdığınızın kodu varsa onuda kullanabilirsiniz. Sadece tavsiye etmek istedim. 🌸