Elmasekeri1 Ssseeviinc 36+4 bende de aynı bir kaç gündür çok az hareketleei.nst de de hareket az çıktı doktor beğenmedi cumartesi tekrar bakicak 😔
tanhc Ssseeviinc 38. haftaya giricem bende de durum aynı. Arada korkutuyor bu durum beni. Haftada bir kontrol olmasa kafayı sıyırmıştım herhalde🥹
Ssseeviinc Elmasekeri1 İnşallah düzelir herşey . Ben salı günü gitmiştim bir sorun yoktu bazen yoğun oluyor bazen az hareketleri. Pazartesi yatışım yapılacak sezaryen olacağım bnde 🥹
bsraaklcyldz Bizde 38+5 iz. Aynı durum var tedirgin oluyorum. Geçen gün nst de de yavaştı yarın bi Nst daha çekilecek. Gelmiyor da bebiş. Yürüdüm ettim, hurma yedim, ananas yedim ama tık yok ne zaman gelir acaba
elfbcr bsraaklcyldz 39+2 bu yazıyı hurma ve ananas yerken yazıyorum gelmeyen gelmiyor canım hala beklemedeyiz😅
Ssseeviinc bsraaklcyldz Ne dedi doktor acaba. Ben salı günü gitmiştim bir sorun yoktu ama bazen tedirgin oluyorum. Pazartesi günü yatışım yapılacak sezaryen olacağım 🥹
Ssseeviinc tanhc Bende son olarak salı günü gittim bir sorun yoktu pazartesi sezaryen olacağım zaten yinede hareketlerni hissediyorum gün içinde özellikle akşamları daha fazla oluyor ama bilemiyorum sanki öncedn sabahlarıda harektliydi.
Ksema 38+5bende bekliyoruz bakalim yarın yine doktor gel dedi çatı muayenesi yapıyor bugün gene baktı her an gelebilir dedi🫣kalp atışları çok yüksek sancimda var🥴
Ssseeviinc Ksema Hayırlısı ile gelsin benimde yatışım pazartesi günü 39+1 de sezaryen olacağım şimdiden başladı korku heyecan🫣
Ksema Ssseeviinc bugün yine gittim 3cm açıklıkla gönderdi pazartesi gel dedi bakalım ilerlocekmi sürek çatı muayenesi kasmaya başladım artık gelsin istiyorum 🤲🏻🥴
keyfimin-kahyasi-misin Ssseeviinc Haraketlerini saymalisin. Az haraket eder ama Ne kadar olduğuna bakmak lazım yedi daraldı haraketi azalır bence yanlış bir düşünce Bebek büyüdükçe haraketleri daha fazla hissedilir parmagkni oynatsa bile hissedilir . Ben iki üç gün az hissetjm ve normal denildiği için onemsemedim kalp atışları düşmüş meğerse direk yatış verdiler yani korkutmak değil amacım ama say saatte on haraketi yoksa mutlaka git ve şöyle haraketini hissetniyorum diye
Elmasekeri1 keyfimin-kahyasi-misin doğum yaptınız mı peki benim de iki üç gündür öyle bazen 3-4 saat hiç hareket etmiyor korkmaya başladım
Ssseeviinc keyfimin-kahyasi-misin Gün içinde hissediyorum akşam biraz daha yoğun olarak hatta. Baya can yakıcı şekilde oluyor zaten. Pazartesi günü yatışım yapılacak sezaryen olacağım. Sanırım sürekli harekt etsin istiyorum😀 sonradan baya can yakıcı oluyor biraz dursun diye pozisyon değiştiriyorum😊
elfbcr keyfimin-kahyasi-misin ya benimde oluyo 70 e 90 a çıktığı oldu ama ne biliyim zamanını bekliyor herhalde 😂
keyfimin-kahyasi-misin elfbcr Düzenli olması önemli 😀Benimki duzenliydi ona rağmen gelmemişti 😂😂bebisler begenemdi dunyayk🤣
keyfimin-kahyasi-misin Elmasekeri1 ewet 40+5 de suni sancıyla doğum yaptım iki gün Çok çok azdı yok gibiydi kalp atışları dusukmus
Elmasekeri1 keyfimin-kahyasi-misin bende Çarşamba günü gittim.doktor nst beğenmedi cumartesi tekrar gel dedi iki gündür gene az hareket ediyor korkuyorum 36+5 oldu bugün nst de sancı vs çıkmıyor