Mertmirzamm Bayanlar rahim geriye doğru dönük ve küçük olduğu için gebelikte sorun yaşanır mı ve bu sorunla alakalı bilgisi olan bana yazabilir mi
Serpoo Mertmirzamm benimde dönükdü düzelttiler+ yarım rahimliyim erken doğum bekledik hep ama Allaha şükür 9 ayı rahat tamamladk
lutka01 Mertmirzamm benim de tersti 7 aylık hamileyim hiç sorun yaşamadım bebek büyüdükçe rahim öne gelir doğumdan sonra eski yerine döner dedi doktorum
Nioli Mertmirzamm bendede öyleydi. Doktor bebek büyüdükce rahimda öne gelir dedi. Bi sorun yaşamadım şuan 8ci aya girdik.