ilaylaylomm Kumsal ismini eşimde bende beğeniyoruz eylül ismi de eylül ayında tanıştığımız için bizim için anlamlı geliyor🫠sizce hangisi daha güzel umarım bu son isim anketim olur ahkahakahaj
ipos Eylül’de evlendiğimiz için biz de çok düşündük eylül’ü ama ü noktalı harf ilerde yurtdışında sıkıntı yaşr vs diye koymadık. Bi de sürekli açıklamak zorunda kalcak hep eylül’de mi doğdun diye soracaklar diye düşündük
2025anneadayi Temmuz’a tam Kumsal uyar sıcacık mis gibi deniz güneş kum.. insanın içini ısıtıyor🫠 Eylül kulağa hoş geliyor fakat sonbahar, dökülen yapraklar falan.. Eylül ayında doğmuş olsaydı daha güzel uyardı sanki..