Alpbusee Kızlar merhaba iyi akşamlar dişim ağrıyor yarına dişçiye randevu aldım ama şuanlık ne yapabilirim parol içtim ama geçmiyor zaten biliyorsunuz ki parolun kendine bile faydası yok geceyi nasıl geçirebilirim ya
Cugulibinnazzz Alpbusee bende 28 haftaligim 3 gündür 20lik dişim ağrıyor karanfil koy canım rahatlatiyor🤍
Cansu1gndz Alpbusee ben hamileliğim boyunca sarımsakla idare ettim sarımsağı ağrıyan dişinle çiğne ve beklet ağrıyan dişinin üstüne. bi zaman sonra uyuşturuyo zaten hissetmiyosun. anında geçiriyodu benimkini çok geçmiş olsun
1melek2prens1anne Alpbusee karanfil koy çok iyi geliyor benim hem dişim kırıldı hem dolgum düştü 2 hafta karanfil ile idare ettim artık dayanamadım dişçiye gittim geçici dolgu yaptı şükür şu an geçti ağrısı ama karanfilde aşırı rahatlatıyor