Seyma14x Yiğit ismini ben de seviyorum ama yiğitler yaramaz oluyor gibi genelde. İsmin çocuğun huyunu etkilediğine inanıyorsanız aklınızda bulunsun diye söyledim. Miran ismi de bence kürtçe olduğu belli olan bir isim. Böyle bir kaygınız varsa koymayın derim.