Ela009 Kızlar buzdolabı üstünde -18-4 ayarı var bende bu normal ayar demi sanki biraz fazla soğuk dolap sizin ayarlarınız nasıl?
Balyanaklikoalam Ela009 benimde bu şekilde servis bize aksine yaz kış ayarı farklı değiştirin demişti hiç değiştirmedik ama yazın sebze sepetinin üstünde bulunan bölüme koyduğum şeylerde buzlanma oluyor sizde de oluyor mu