Merhaba kızlar geçen ay düşük yaptım ama doktorun korunmayabilirsiniz dedi iki hafta geçtikten sonra bir ilişki yaşadık o ilişki üstünden 20 gün geçti bir ilişki daha yaşadık onun üstünden 15 gün geçti diğer ilişkinin üstünden de 14 gün geçti tabi düştükten sonra adet görmediğim için tarihi bilemiyorum nisan ayinin 25’inde düşük yaşadım bir hafta kanamam sürdü sürmedi diyebilirizz bir tane normal test yaptım dört gün önce hiçbir şey çıkmadı sizce daha ne kadar beklemeliyim daha önce böyle bir şey yaşayan varsa paylaşabilir mi ya da yardımcı olabilir mi bu arada göğüslerde şişkinlik ara ara kramplar giriyor kasıklarıma net bir tarih olmadığı için insan merakta kalıyor ya regl yada hamilelik olacak bakalım