Kızlar merhaba bu ay Klomen ve çatlatma iğnesi tedavisi oldum 11. Gün testim negatif çıkmıştı bugün 13 gün ara ara regl krampı gibi hafif ağrılarım oluyor bir saat öncede leke gibi de değil 1 damla kadar pembemsi kırmızıyla karışık lekelenmem oldu devamı henüz gelmedi reglime takvime göre 5 gün var erken regli mi oluyorum yoksa yerleşme olabilir mi yerleşme kanaması ne zaman olur yada nasıl olur test yapmaya korkuyorum sabah kanamanın devamı gelmez ise kan vermeyi düşünüyorum fikri yada bilgisi olan varmı