Melliisaa 10 buçuk aylık, bende çok üzülüyorum bizim ciddi bir boğaz enfeksiyonu sürecimiz oldu o dönem hiç yemiyordu 9 ayda biraz yemeye başladı, ben iki ana öğün, ikide ara yapıyordum benimde bazen bir ara öğün oluyordu dedim ya ek gıda ya geçiş döneminde hastalıklarla biraz uğraştık, sonra düzeldi derken şuan yine aynı ne yapacağım şaşırdım