Huriyemustafa
Selam kızlar. Bana yakın olduğu için ve de fiyatları uygun olduğu için sancaktepe bölge hastanesinde doğum düşünüyorum. Doğumunu orda yapan veya bir yakını yapan ve memnun kalan var mı. Memnunsa hangi doktor acaba bilgi verebilir misiniz. Bizim bir komşumuz orda yaptı doğumunu memnun kaldığını söylüyor ama ben başka kimler iyi veya kötü sonuçlar aldı öğrenmek istiyorum. İyini yanında kötü bir hastane diyen de çok duydum kararsızım açıkçası. Bilgilendirirseniz sevinirim çoookkk ❤️😘👼🏻