26+4’ten selam kızlar 💙 2 haftadır çok hastaydım. Şiddetli öksürüğüm vardı. Kaç doktor gezdim kaburgalarım ağrıyor öksürmekten diye hepsi beni geri gönderdi. İki gündür de resmen ağrıdan kitlendim kaldım. Yine kaç hastane gezdim dün enfeksiyondan olur dediler gönderdiler. Bugün artık nefesim de kesilip hareket edemez hale geldim direkt kadın doğum doktorumu aradım hemen hastanede aldık yine soluğu. Ve sonuç olarak öksürmekten kaburgalarımda çatlaklar oluşmuş , akciğerim su toplamış 🤦🏻♀️ sonuç olarak antibiyotik , kortizon , hala öksürdüğüm için öksürük şurubu yazıldı. Şu aşamaya gelene kadar madem yazılabiliyordu keşke o kadar yalvardığımda yazsalardı.. şuan ağrıdan kıvranıyorum ve yapılacak hiçbir şey yok 🥺 sizlerin de böyle şiddetli öksürüğü varsa ihmale almayın kesinlikle. Biraz da olsa son günlerde öksürüğümü hafifleten şeyleri söyleyeyim belki sizlere faydam olur 🥲 Gece yatmadan göğüs bölgeme bal ve karabiber sürüp üstüne gazete kağıdı ve havlu koydum öyle yattım. Her gün bir kaşık keçi boynuzu özü içtim. Tamamen geçirmedi ama hafifletti. Keşke en başından uygulasaydım bunları dedim. Sizlere de fikir olsun 🥹🥲