Denizz43 canım bir şey soracaktım bu konularda bilgiyi birine benziyorsun ben kızın 15 günlükken üç çocuğum 2:30 aylıktı vefat ettiğini kızım 15 günlüktü dedim ki kızım altı ayına girdiği gün kurban keseceğim, kızımın altı ayına 20 gün kaldı zaten yerine getireceğim getirmemezlik asla yapmam çünkü ben korkarım böyle şeylerden ağzımdan 6 ayına girince diye çıktı bu şekilde çıktığı için ben kendimi ona göre ayarladım o gün kessem bir sıkıntı olmaz değil mi hani illa şu an kesmeme gerek yok herhalde çünkü ben şu an keseceğim diye bir şey söylemedim altı ayına girince dedim